Wybierasz atrakcję z naszej oferty i ustalamy miejsce, datę oraz godziny montażu. Możesz dokonać wstępnego zamówienia przez formularz na naszej stronie. Po wysłaniu formularza nasz pracownik skontaktuje się z Tobą w celu potwierdzenia dostępności i terminu.
Teren, na którym ma zostać zamontowane urządzenie powinien być w miarę płaski i równy, bez elementów utrudniających rozłożenie i użytkowanie urządzenia. Upewnij się, że wielkość terenu jest odpowiednia dla rozmiarów wybranej atrakcji, do wymiarów urządzenia należy dodać około 3m wolnej przestrzeni.
Do prawidłowego działania urządzenia wymagane jest zapewnienie stałego dostępu do prądu 230v. Źródło zasilania musi być dostępne w maksymalnej odległości 25m od urządzenia.
O bezpieczeństwo bawiących się na dmuchawcach dzieci dbają rodzice i/lub opiekunowie, których zapewnia organizator imprezy. Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za dzieci korzystające z urządzeń. Urządzenia spełniają europejskie normy bezpieczeństwa EN14960.
Po zamontowaniu urządzenia zapewniamy szybkie szkolenie z obsługi oraz podpisujemy umowę najmu, po czym przyjeżdżamy ponownie po zakończonej zabawie (pobierz wzór umowy)
Koszt dowozu i montażu urządzenia zależy od lokalizacji. Dostępne są trzy strefy cenowe. Ceny podane są w tabeli przy każdej ofercie. Sprawdź koszt dostawy przed złożeniem zamówienia. Poza wyznaczonymi strefami ceny ustalane są indywidualnie. Skontaktuj się z nami, aby uzyskać wycenę.
W przypadku złej pogody, uniemożliwiającej montaż i zabawę w dniu rezerwacji, anulowanie rezerwacji jest bezpłatne.